Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Μαζί σου Λενιώ











''Υπάρχουν έντυπα που ασχολούνται με τον πολιτισμό, όπως sites και free press, τα οποία δεν έχουν γράψει τίποτα για την παράσταση, ούτε καν ότι υπάρχουμε και λειτουργούμε ως θέατρο.
Παίρνω την πρωτοβουλία προσωπικά η ίδια και τηλεφωνώ, ζητώντας να γράψουν κάτι. Έχω αρχίσει να επικοινωνώ η ίδια, ενώ έχουμε στείλει κανονικά email σε όλους, αλλά δεν αναφέρουν τίποτα. Είμαι ηθοποιός από το 1973. Αν με γράψουν αυτοί στα παλιά τους τα παπούτσια, μπορώ να κάνω κι εγώ το ίδιο, αλλά δεν είναι έτσι. Έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τον κόσμο. Είμαι πολύ στεναχωρημένη και δεν θέλω να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν είμαι του συστήματος, ξέρουν πραγματικά που ανήκω, αλλά δεν μπορώ και να παρακαλάω. Μας αγνοούν τελείως''
Ελενη ΓερασιμΊδου στην εφημερίδα «Freddo»
Η Ελένη Γερασιμίδου, η οποία αυτήν την περίοδο ανεβάζει στη στη σκηνή του θεάτρου «Από Κοινού»  Ευπατριδών 4,Κεραμεικός. Τηλ.: 2114057249.η νέα σατιρική performance, με τίτλο «Φόρτυ 1/2 (μύησις)», μαζί με τον τον σύζυγό της Αντώνη Ξένο και την κόρη τους Αγγελική.
Φίμωση στην Ελένη απ αυτούς ...κοινοποίηση και στήριξη από εμάς





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου