Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

τα ελευθεριακά





Κολλήσαν' οι βελόνες στο εικοσιεφτά
τα εκατό, δεν ανεβάζουμε σου λέω ποσοστό
Φέρτε κανά Χόλογουεϊ, κανά Ταρίκ Αλί
να γίνει κανά άνοιγμα, να γίνει κομπρεμί

Πρωθυπουργό να βγάλουμε απ' την αριστερά
Ο μήνας έχει εννιά, όλοι αντιφά
να πάρουμε επιδότηση, να κάνουμε συμπόσιο
για την εκκλησία, τον Καρβάλιο, τον Αμβρόσιο
Αφού σου λέω είναι κάργα φαντασιακή
η κοινωνική η θέσμιση, το είπε κι η Κική
με την Αριστερά, ωραία η κομπίνα
εμείς καλά περνάμε, πουλάμε και Στίνα

άμα βλέπω ΠΑΜΕ φωνάζω γι' απεργία
μετά στον Δασκαλόπουλο κάνω την Παναγία
τι με κοιτάτε όλοι, δεν είμαι βλαμμένο
που αριστερό τον βρίσκω τον Πάνο Καμμένο
Στου Καραμανλή πήγα το Ινστιτούτο,
την εξουσία θέλω σαν ώριμο φρούτο
το Μνημόνιο το έχω εξαερώσει,
μα μένω στην ΕΕ, αλλιώς θα ρθούνε Ρώσοι
Εγώ την κοκκινόμαυρη μοστράρω σημαία,
λιοντάρια σαν εμένα έχει μόνο στη Νεμέα,
να φύγουν απ' τη ρίμα μου όλοι οι σταλινικοί
Να έρθει το ΚΕΑ, να γίνει πατιρντί.
Αντώνης Leninreloated (πριν 2 χρονια !! Προφητικος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου