Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Βάρκιζα δεν έχει...Παπαδημούλη μου!




Η Ιστορία ενίοτε έχει κατηγορηθεί και σαν τσούλα, βγάζει βρώμες ,την βιάζουν,
την κακοποιούν, την μεταλλάσουν σε μυθολογία. Άσε που επαναλαμβανεται σαν φάρσα όταν μας κάνει πλάκα ο Παπαδημούλης.




Όσο για τα λάθη της. Εκεί είναι που γίνεται της επιλεκτικής μνήμης..
Ας θυμηθούμε για παράδειγμα το ιστορικό λάθος της Σοσιαλδημοκρατίας ,στην
Δημοκρατία της Βαϊμάρης. Τότε που οι ηγέτες των σοσιαλδημοκρατών ψήφιζαν ένα σωρό έκτακτα διατάγματα και αντιδραστικά μέτρα ενάντια στα εργασιακά και άλλα δικαιώματα.
Σαν την συνθήκη του Μάαστριχτ για παράδειγμα. Να τα λέμε κι αυτά κύριε Παπαδημούλη μου.. Ιστορικό λάθος η υπερψήφιση της συνθήκης του Μάαστριχτ, από το κόμμα σας.

Πάμε παρακάτω.
Η χυδαία και βρώμικη προπαγάνδα της θεωρίας των δύο άκρων, που εξισώνει τους φασίστες της Χ.Α. με τους κομμουνιστές.. Υποστηρικτής της και ο Κος Παπαδημούλης. Πόσες φορές δεν σας έχουμε ακούσει στα τα κανάλια να εξαπολύετε ψέματα και χυδαία αντισοβιετική λαϊκίστικη προπαγάνδα; 
Ιστορικό λάθος ολκής. Μου θυμίζετε τον αλήστου μνήμης Ευ. Αβέρωφ, τον ''γεφυροποιό'' που αθώωνε τους χουντικούς πραξικοπηματίες για να συσπειρώσει όσους τους ακολουθούσαν στη ΝΔ, ήταν ο «νονός» της θεωρίας του «αριστεροχουντισμού», δηλαδή της ταύτισης του ΚΚΕ με τους χουντικούς. 
Μάλλον επειδή όλοι οι καλοί χωράνε στο ΕΚΜ του ΣΥΡΙΖΟΣ προσπαθείτε να συσπειρώσετε τους αντικομμουνιστές (...), παραβλέποντας πως ο αντικομμουνισμός ρίχνει νερό στο μύλο του φασισμού...
Ιστορικό λάθος Κε χυδαίε Παπαδημούλη μου , καταγεγραμένο σε όλα τα ντοκουμέντα του ΚΚΕ είναι η συμφωνία της Βάρκιζας.

Απόδειξη πως ήταν λάθος ανάμεσα στ' άλλα είναι η υπάρξή σας..

Μιας λοιπόν και ασχολείστε με τα ιστορικά λάθη, εντρυφήστε καλύτερα ποιούς χρεώνει η Ιστορία , για την άνοδο του Χίτλερ στη εξουσία.. Τους σοσιαλδημοκράτες
Κε Παπαδημούλη μου, τους ομοϊδεάτες σας, τους πασόκους σας, τους διαχειριστές του καπιταλισμού, τους υπηρέτες των αφεντικών σαν ελόγου σας.
Μόνο που τώρα Κε Παπαδημούλη μου φάρσες δεν θα κάνουμε με την Ιστορία.
Με άλλα λόγια τα ιστορικά λάθη δεν προβλέπονται για την άσκηση μικροπολιτικής
και για επανάληψη όσο μας αφορά.

Βάρκιζα δεν έχει....Κε σφουγγοκωλάριε Παπαδημούλη μου!

Μαρία Καραπιπέρη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου