Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Δεν μπορείς γιατί είμαι δέντρο



.....48 Απεργία 19 -20 Οκτώβρη 2011.....
Ο σύντροφος μας , Μήτσος Κοτσαρίδης, πέφτει νεκρός στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στο σύνταγμα......


Ένστολοι και μη κουκουλοφόροι του δρόμου ή του διαδυκτίου, πληρωμένες και μη γραφίδες και όλοι εσείς που είτε ρίχνοντας πέτρες μάρμαρα και μολότοφ ,είτε ρίχνοντας τόνους λάσπης και συκοφαντίας προσπαθείτε να με βγάλετε απ την μέση,
αφήστε με να σας συστηθώ...

Να σας πω ποιος είμαι και από που κρατά η σκούφια μου .
Είμαι άνεργος… είμαι χαμηλόμισθος …είμαι συνταξιούχος… είμαι ανασφάλιστος…. είμαι μικρομεσαίος.
Είμαι μαθητής χωρίς βιβλίο… ασθενής χωρίς φάρμακο….
Είμαι Έλληνας… είμαι γιος πρόσφυγα ή μετανάστη…. είμαι οικονομικός μετανάστης στην Ελλάδα…..

Προσπαθείς να με νικήσεις ,να με εξευτελίσεις, να με μικραίνεις να με σκοτώσεις ακόμα,μα δεν μπορείς.
Δεν μπορείς γιατί είμαι το τεράστιο και παντοδύναμο «εμείς» ,απέναντι στο μικρό ,ανίσχυρο ,μίζερο και σκόρπιο «εγώ» σου..
Δεν μπορείς γιατί είμαι δέντρο πολύκλωνο με χιλιάδες συντρόφους στα κλαδιά μου και με ρίζες που φτάνουν βαθιά στην ψυχή της εργατιάς. Ρίζες γερές και ποτισμένες με τίμιο αίμα.
Δεν μπορείς γιατί ακόμα μπουσουλάς στην στράτα που σου έφτιαξαν οι άλλοι ,ενώ εγώ ορθοβαδίζω στον δικό μου δρόμο.
Πριν τρία χρόνια ,έμαθες πως με λέγαν Δημήτρη και χάρηκες που με σκότωσες. Αδίκως χάρηκες το λοιπόν. Είμαι ακόμα εδώ ,ποιο δυνατός ακόμα απ εχτές, και στέκω ζωντανός απέναντι σου. Μόνο που σήμερα με λένε Ηλία, Γιάννη, Κώστα, Ελένη, Μαρία……
Μάθε λοιπόν μικρόψυχο γονατισμένο ανθρωπάκι πως κάθε φορά που θα πιστεύεις πως τελείωσες μαζί μου θα λανθάνεις.
Κι αν το πιστέψεις ποτέ δοκίμασε απλά να με καλέσεις για να ακούσεις ξανά το μυριόστομο
......Π Α Ρ Ω Ν !!!!.......
του απέθαντου και αλύγιστου εχθρού σου…


Ηλίας Σιδηρόπουλος
(από σχόλιό του στο ΦΒ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου